呢排忙到我傻左咁..
日日都有九萬幾樣野要做...=口=
好似痴o西咁....
一個星期4個quiz....要了我的命...(跪下..)
明天還有一個物理...
看來多算是失敗收場..(哭..)
又要去受死了...為我默哀..(含淚揮著手退場...)
ps...不過呢幾日都好開心...都要多謝波仔...你既四大名捕同埋青蛙仔....真係笑爆..xd
pss..當然仲有波欣同小寶既2對鍊球...xd
pss...今日係特別開心...見到你...=]