呢2日睇返之前自己打既BLOG..
真係好有FEELING..HA*
睇黎都要打返LA..=]
今日呢..
得我自己一個返學..
ANN病左..=口="
返到學校..
係LOCKER個度撞到LAURA同老闆..
老闆個樣勁殘..
我諗租屋單野都幾煩..=口="
跟住肥仔都黎埋..
請我地食朱古力..HA*
都係佢同老闆鬥氣..
我同LAURA漁人得利..HA*..
FURTHER MATHS..
係咁計..=口="
IELTS唔使上..本應係一件高興既事..
但係今日有MATHS TEST..計到腦殘..-口-"
有幾題都唔識..-3-
跟住去左食FISH & CHIPS..
已經成為我同KEVIN每個星期四既傳統..=口="
MATHS堂..
學緊CIRCLE..令我諗起A.MATHS既恐怖野..=口="
我仲記得其中一條FOMULA..
證明我係CE下既苦功冇白費..=]
ECON..
幾多野做既一堂..
其實我自從係UK讀左BUSINESS之後..
我發現我真係中2讀商科..=]
之前真係不知所謂..HA*..
放學同DOREEN一齊返..
係咁傾電視劇XD..
如果老闆佢地遲D搬埋黎SHOLING就真係好玩死..HA*
PS..希望老闆佢地會成功解決D問題LA..=]
|