OMG!!!
今日勁凍..
得6度咋..!!!
今朝一出門口..咩都睇唔到..
皆因凍到起哂霧..=口="
一路行一路同ANNE傾計..
希望會暖D..HA*
都唔知咩理論..=口="
第一堂一上MATHS..
開心死LO..
重遇了親愛的微積分..!!!
我諗起我上年既慘痛經歷...OMG..!!!
一邊上堂..一邊同老闆..肥仔同ALTAS佢地係咁討論DIFFERENTIATION既恐怖..
今次真係開心死..=口="
LUNCH又去左食FISH & CHIPS..
勇敢地挑戰生暗瘡既問題..HA*
食LUNCH既時候..
CAIN同我講..佢GF覺得我好可愛..
OOPS..又係呢2個字..=口="
令我諗起蘇慧個時成日都用呢2個字呢話我..-3-
讚男仔唔係用呢2個字..HA*
本身放學都有諗過等埋DOREEN..
但係真係太凍LA..
我要返HM避寒..=口="
今日係艾利奧生日..=]
生日快樂..HA*
小心身體...我都試過生日病...XD
P.S. ANNE今日要去BODY CHE1CK..好似話個心有D問題..希望冇事LA
P.S.S. 要勇敢地再挑戰DIFFERENTIATION..!!!
|