今日仍然係好凍..=3 = 一早返到LOCKER.. 見到老闆..LAURA..肥仔.. 佢地話今日唔使上FUTHER MATHS..!!! HA*..正點,, 咁我今日淨係上一堂咋..!!!XD 上完同KEVIN去左CENTRE... 買COARCH票.. 上機個日要好早起身..DAM-口-" 放學同DOREEN..HA* 原來DOREEN琴日整親腳.. 早知就真係等埋佢放LA.. 返到HM有D病病地既FEELING.. 死火..=口= 要休息多D!!! P.S.星期六去OXFORD??