我諗英國真係踏入左冬天LA..
係間屋入面都好凍..
今日俾病魔打敗左..-3-
成日都留左係HM..
打機..HA*..
A. 同埋椰琳都講左野俾我知..
我今日問A.點解你呢排成日都半夜ON..
佢話唔係佢黎嫁..
我心諗MAYBE係佢BABA開LA..COZ佢可能訓唔著..
點知A.個答案係..
半夜有人搞個插SO..部COM會自己開..
我第一個反應係咁驚..半夜都有人搞個插SO..=口="
同埋A. 話佢今日食雪條個時..
有一陣大風吹走左塊朱古力..HA*..XD
正點..
椰琳嗰個仲驚..
佢話今朝起身個時聽到我把聲..
OOPS..
我係英國WOR,,
你係HK..我又冇打俾你..=口="
HA*..你太掛住我LA..=]
今晚食左LAMB..
但係我覺得真係好難食..-3-
以後都係唔好搞我..XD
P.S.仲未SD POST CARD俾小明..聽日一定要.!!!!
P.S.S.某人的問侯態度..我決定唔會幫佢入宮心計同富貴門..HA*
|