今日好好笑..XD
今日食LUNCH個時..
ANTONY又著左佢件垃圾褸..姐係個D好令面既膠褸..仲要同學校D垃圾筒一樣色..HA*
咁佢行過黎我地度LA..
呢個時侯ALTAS掟左舊垃圾去佢度..
跟住ALTAS講左句:
[ SOR..我以為你係垃圾筒..]
全場爆笑..HA*
食完LUNCH去上堂LA..
咁肥仔個袋未拉好..
ALTAS係呢個時候..
係肥仔拎左一排鉛筆出黎..
一枝枝咁拎出黎..派俾DOREEN..HA*
我見肥仔冇反應..
我同佢講..點解你冇反應既..
肥仔話..我今日都買左一排呀..!!
跟住佢又同ALTAS講..
[你買左又唔派D俾我]..HA*
跟住我又同佢講..[D筆係你嫁!!]
跟住全場已經爆笑..!!!
岩岩係FB見到..
[飯氣攻心計..冚家富貴門..]
XD
YANYAN
我冇唔記得你LO..
你知我中2你嫁,,XD
我整緊個衣櫃去你HM LA..
|