applepanda : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
ZIV'S BLOG!!
applepanda
暱稱: ZIV..
性別: 男
國家: 英國
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2010-01-15
2010-01-13
2010-01-09
2010-01-09
2009-12-05

:: 日誌分類 ::
全部 (641)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
KATHY
SALU
呀sin
呀邵
呀欣
肥婆
林柴桐
林柴楓
椰琳

:: 日誌統計 ::
文章總數: 641
留言總數: 770
今日人氣: 34
累積人氣: 16447

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2006 年 4 月 15 日  星期六   晴天


唉~慘淡的一天 不安 分類: 未分類

今日10點幾起身,跟住就去廁所執返D眼耳口鼻,搞阻15分鐘。

搞完後,就打俾呀倩問佢有冇同呀星講清楚約咗係邊,佢竟然話冇,搞到我即刻抄呀星出嚟,同佢講返清楚!!唉~嚇得我呀

跟住就搭火車到大埔墟等佢哋,一到咗就見到呀星,跟住就打俾班女仔,點知佢哋走咗去富善,唉~等咗佢哋成十分鍾 !!!!

搭火車嗰時,明白到咩叫做三個女人一個墟~佢哋見到我對shoes就係度講shoes,超無聊~

幾經辛苦終於到站~

落咗車,跟住就行去食嘢。我哋撞咗去一間黑店,仲要係賣車仔麵,嘩~嗰度D車仔麵同D雪梨水'' 好味"到呀!!!仲要成30蚊~

跟住就去博物館,睇咗唔夠十五分鐘就睇完!唉~

跟住就行去海旁,呀倩同呀桐佢哋一路行一路發癲。唉~嗰時真係有D後悔同咗2個癲婆出街

一路行一路發覺個海愈來愈臭,跟住仲行埋去新世界,點知愈行愈悶。唉~

行行吓,班Girls話想去飲嘢咪帶佢哋去海港城嗰邊low~

跟住恐怖嘅嘢就發生~

我哋行行吓見到間StarXXXX cafe,我咪即刻撲過去睇吓有冇位。

班女仔突然講有個外國男人雞咁眼咁望住我,仲笑住同我講個男人對我有意思=.=

搞到我走都走唔切~唉

最後我哋去咗MC Cafe!!!~唉

食完嘢,呀倩發現佢變咗做$1.8的女孩

所以要搭火車返。唉~又要行

係火車上面,我同呀星一時興起決定用電話影班女仔,但係班女仔姐到實,仲叫我哋唔好影,但係佢哋愈姐我哋就愈要影到佢哋。

唉~最後只係影到佢哋隻" 天殘腳 "

唉~真係慘淡嘅一日






訪客留言 (返回 applepanda 的日誌)


ALICIA 於 2006-04-17 08:32 PM 發表:
- -癲婆....?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AR SIN 於 2006-04-17 08:29 PM 發表:
你話邊個係癲婆話~?! - -''''
你返到學校就知死- -''~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



星 於 2006-04-17 12:08 AM 發表:
Good ^^"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx!!!
 
Posted at 2006-04-17 12:21 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hoitik216 於 2006-04-15 11:33 PM 發表:
你有街去ar~~~so gd!我好悶呀!!!!!!!!@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁下次要Call 我la
Posted at 2006-04-15 11:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



嘉 於 2006-04-15 09:54 PM 發表:
HI~
估到我係邊個嗎?
甘都叫慘呀......
我個兩日去左camp
得10度...又bring唔夠cloth  wo
我味仲慘過你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係黃卓嘉。你去camp,又帶唔夠杉又真係好慘!唉~同是天崖輪落人
 
Posted at 2006-04-15 10:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ALICIA 於 2006-04-15 09:41 PM 發表:
我諗我係- -
第1個泥- -
哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]