今朝十點幾就俾呀媽嗰4個奪命追魂Call嘈醒咗。唉~ 又要去補習 la。>.<
補完習睇睇鐘,成十二點幾 la,我又冇食早餐,搞到鬼死咁肚餓,又要等呀媽買飯盒俾我返屋企食。
~餓死 la~
食完飯,就睇鐘樓x俠,我都有成十幾年冇睇過 la。唉~ 唔認老都唔得。=.=
睇完就收到一個 call話今晚去BBQ,
正呀,終於有節目la~
五點幾就去買嘢今晚燒~
但係聽講今日鬼死咁多人去燒嘢食。唉~ 又要去逼 la
去到大尾x嗰時,已經見到好多好多人la,所以我即刻撲去睇吓有冇位。
唉~梗係無位la
正當我哋決定要去租爐,
突然有人走,空咗個爐出嚟。哈~真係天意呀!!!!^0^
我哋一邊燒一邊吹水,
燒到10點幾,就搭車返屋企。
唉~真係好累~
|