今日11點幾起身,就收到個Call話今日要幫人餞行。
唉~又要出去,好累呀~
2點幾出到去,點知人又未到齊。唉~又要等
去到沙田睇睇表,成三點幾 la~
我冇食過嘢呀~
好死肚餓呀~
跟住成班人去咗starxxxx食嘢~
唉~又係starxxxx,好邪呀!!!!!
食到4點幾,呀媽call 我話要出九龍。
唉~又要行,好累呀!!!!!
點知原來係出黃埔,幫我呀妹買隻電子龜。=.=
行到7點幾至返屋企。
唉~我 feel到隻腳已經唔係我嫁 la!!
7點半至返到屋企呀~
唉~又係疲累的一天!!!