今日好開心!!!!!
食lunch個時見到Miss Ng,
我係全班第一個見到佢嫁!!!!!
哈~!!!!
佢仲上嚟課室探我哋!!!!!
哈~
我哋同佢傾咗好耐。
佢走個時,個個都好似唔係好捨得佢!!!
佢係一個好老師,起碼好過崔翠群!!!
希望佢可以再教我哋la~