今朝俾陳展鋒打電話嚟嘈醒咗我。
唉~原來搵我去打牌。
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
好彩都win咗好多。
跟住潘港正嚟咗我屋企睇碟。
哈~梗係5係你諗個D碟la~
跟住6點幾至出去搵昭雯同呀楚。
跟住我先發覺自己擺咗個大烏龍。
哈~
原來我將文化中心同香港大會堂撈亂咗!
跟住係旺角落車,
搭免費的士過海。
不過都遲咗30分鐘。
聽完音樂會,
成10點la~
我哋跟住搭ferry過返尖東。
行海旁去火車站,
仲俾佢哋屈咗杯雪糕。
唉~
仲有我同昭雯知道咗陳展鋒嘅一個秘密。
哈~星期二佢就死