今日同ccf既打賭.....
輸得一敗塗地.....
唉~
代價就係俾佢唱.....
代價太沉重了~
搞到d人成日黎問我....
我講佢地又5信.....
musical 逼近了....
但係我仲未remember到d對白.....
走位又未練.....
今日點解老mo們好似避開我咁既?
難道......