岩岩從芳芳的blog~
得知了我們perfect team的兩大"美人"做的好事~
好人好姐走去報串~
d人扮清高呀~
一時5偷雞走去做保長....
其實我好想同佢地講lo~
on duty 個時有d禮貌好唔好~
大大聲咁~
態度又唔好~
d人點會聽你講呀~
跟住自己又好激氣咁周圍同人講d人幾衰.......
吹脹lo~