派o左卷lo~
都ok la~
炒o左一科......
中文......
見到d人d行為呢~
有d覺得使5使咁呀~
"某人:(想喊)(勁委屈)呀sir,老實講呀~中文係主科~你俾分鬆d la~起碼都合格呀ma~世史個d低5緊要,呢d要高呀~"
.....
好心佢la~
使5使咁呀~
你咁講姐係只要中文合格其他肥o西都冇問題la~
仲有使5使成隻x咁黎求分呀......