今日..
週會睇o左一套戲..
點知今日開電視又見到個兩母女(係真o個個,唔係做戲個兩個)....
chem quiz...
一d都冇溫過...
上堂又溫唔入腦.....
終於只係溫o左小小....
中史quiz...
岩岩好合格多一分...
看來我真的要加把勁了.....
今日開始放下令..
時間過得快了.....