今日繼激死奶旼之後...
又激死o左c林....
哈~
話說係咁...
我小息個時當住c林面攬住o左鋒鋒...
本身佢都冇咩野既...
佢仲話:「係你自己攬住呀仔,呀仔都冇攬住你。」
就係佢講完呢句...
鋒鋒就攬住我la...
雖然只係攬o左一陣...
又係都夠贏la...
呵~
c林個時勁down....
算了吧...
旼 n' c林....
你地兩個唔夠我黎嫁la...
因為我是萬人迷......
我發覺我原來係細契...
我咁奸....
嘰~
今日放學...
原來要考TSA....
完全忘記了.....
5點幾放......
我發現根本冇夏令這回事...