今日..
難得的 一日紅假...
竟然要用來溫書..
有點兒煞風景...
誰叫明天開始考試...=口="
一溫書就會係咁食食食...
又唔知考完試又肥左幾多....-口-
同學們...
要努力溫書唷...
ps...次次都係我搵返你...難道你就不會找我ma?