好耐都無up blog ..
之前又唔得閒,去街都無時間,
之後煩人的表弟又落左黎..我媽又錫佢地多過自己個女''
都唔知係重男輕女定係我無佢地甘叻..
係佢心目中我好似一文不值''
不過...唔緊要,我都慣左,我自己當佢都唔係我媽..
我自己好似無咩親人緣...算啦~為有自己錫自己啦
今年生日好彩都有人記得''
好多謝你地丫;)