交完law ass, 成個日放鬆晒 :)
呵呵, 同onion pig pig去食飯飯, 跟住去tst行陣,
天氣好涼快, 唔熱唔凍~~~
同onion pig pig四圍行~~~
如果以後都可以錦就好la :D
跟住....><
我地一齊去左九龍公園....
um...好sweet sweet ><
我真係好大膽呀!!!
其實有d無地自容的感覺><
不過...有一暮...真係好好笑!
哈哈哈哈!!!!!!
第一次如此親密...其實好緊張 ><