返工~月尾比較多野做呢
今次會決定到個日子嗎?哈哈
新手機依家睇落仲靚靚啦, 因為加上左b買的玻璃貼,
返工有左佢無咁悶啦,
琴晚報左包糭堂呢, 加油加油^^
b琴日個雙眼皮仲係度嗎?
仲有10天M come?