約左打羽毛球:)
想打好耐la~~
因為家姐好耐無陪我打la...
ok 開心la~~
不過後來體力不支~~
真的要多多運動呢!!
onion pig pig話下次會同我兩個人去打 :D
跟住去食吉野家~~~
仲有EDITH....
嘻嘻~~
俾onion pig pig發現左...><
盡力la我~~~!