哈, 終於成功抵港!!
miss u so much onion baby ><
你竟然主動來接我呀!!!!
好感動呀 3<
原來今日係4號呢!!
唔記得左tim..心虛中:P
可能同你齊過日子已經成左理所當然ge事lu :D
幸福满溢的一天!!
希望我的幸福可以帶給家人和你 :)