今朝8點幾就起左身啦, 算早, 俾個like自己
温左陣書, 返學
牛牛又遲到, 哈哈, 我要keep住唔好遲到!
上audit make up class, 收到朋友msg, 佢有offer, 恭喜恭喜!!!
albert emma拿到scholarship, den佢地開心^^
佢地被屈食飯, ha, thx!
但心入面d自責, 但有好多野返唔到轉頭,
繼續加油向前! 唔好咁lazy!
牛牛last一次present, 點都要支持下, ha
第二次貼紙相^^ 靚靚!
返屋企前, 牛牛頸上多左樣野><
好壞吖 :P
専心温書先!
牛牛都加油!
|