琴晚同牛牛曳曳完...今朝訓到9點幾! 哈哈
跟住mino到12點先返到學校呢!
牛牛將8樓講成7樓, 我周圍揾佢, 哈哈!
補堂坐albert後面
牛牛同albert真係幾似, feeling黎
傾足兩個鐘咁濟~~~暈~~~
又可以同牛牛一齊行落ou
落雨呢, 我又逼牛牛同我用一把傘, 嘻嘻
把傘傘爛左, 牛牛都話冇咩所謂, 你真的好好^^
仲話要陪我去做body check, 哈哈
但係呢,, albert雖然好好好好, 但係呢....