琴晚牛牛同我都好唔開心:(
grad din個晚ge事, 我都知自己好唔應該亂諗野,,
但個心就係會唔舒服... 其實我應該大方d的..
點解我唔可以掩飾得好d?
點解我唔可以早d同牛牛講?
其實都唔知自己諗緊d咩...
或者真係自信心太低啦..
同牛牛係whatsapp度傾左陣,, 但發覺原來佢又諗過要放棄我,,
個陣個心真的痛到唔識形容, 只知眼淚不停咁流,,
唔想俾任何人知, 只想一個人留係黑度,,
我有諗過去挽留, 但如果你要一直退縮,
我可以挽留到你幾多次?
由個一刻開始,, 有一點不詳預感...
應該話,,係你fb無左同我一齊的status開始...
|