倒數3日, gogogo!
著新鞋, 心情靚靚呢
筱婷無發燒啦, 家姐又開始返工,
今日約kamlin星期日去沙田行街街, 好開心呢!
拎左野俾baby, 係老地方等, 跟住按摩摩
睇得出baby累累呢, 不過見到我應該咩事都無啦
又同baby傾左xx的東東, 原來baby有上網揾過budget table
雖然好多野没能肯定, 但都會努力試下
媽媽返到黎, 就算遲d返都唔洗趕, 返到屋企有湯飲有野食!