無教閙鐘, 8個小時左右就自動醒
起身做運動, 出左身汗
感覺自己好似過緊退休人士的生活
bb羡慕嗎?哈
但好悶, 好想快D返工, 起碼時間過得快D, 同有錢收
今日有Interview, 公司環境, 福利, 交通等都不錯,
不過唔知人地請唔請啦~但~工~還是要継續揾的~
九龍塘等b, 佢約左人trade野, 傾左陣, 送p坐mtr
依段日子有少少迷茫, 也覺得悶~
想快d有架單車仔~
加油