今日好似好忙,
早上家姐同筱婷b返黎,飲早茶,
下午去中大聽電腦簡介,之後時間唔上唔落所以返左屋企
晚上約b同albert們去添好運,
同b係mtr見,原來幾日都腳浮浮,但竟然都唔同p講。。
按左陣,希望b今晚唔會太累啦
由於係同一日內的第二餐茶,所以有點膩膩的
之後去左bar, 印象好不錯呢,下次同b單獨約會都可以選吖
p飲紅莓果汁,b飲fruity beer,好味呢
gary好有planning呢,希望佢可以順利係紐西蘭讀書做野啦
次次都albert約,下次等我地約下?
期待下次
餃子日稍稍delay了,還有蕃茄種子呢
最近上網睇緊有無啱心水的香港1日遊
|