因為琴晚失眠,所以早上豬豬到9點
早上起身,有個大任務
就係煮愛心lunch俾bb
今次有炒排骨,蝦仁炒蛋,豆芽,仲有花旗參杞子水
bb對今次應該是頗的吧,有9分呢,嘻嘻qqb^^
之後去圖書館休息傾計,
大家姐的問題何時可以解決?
bb返工,pp返家睇煲冬瓜,去街市行下,又1day
bb ot到6半,busy 7,8月
+u+u