今日約左4點interview,希望有機會
琴晚做左少少準備咁,可能feedback較少
又唔想繼續在家做蛀米豬,所以想快d搵到工
今晚b因為收生又ot, 加油,7,8月過左應該得閒d
同b視像通話,但都無發現b牙腫呢,真粗心
仲諗住當炎症過後會慢慢好返,
原來b隻智慧齒不得不剝,仲有機會要開刀。。
omg...b又要受苦了
p要陪住b