一出門就失魂無拎手機,電話,餐具,
仲要feel到自己m come, 結果真係。。
都係平常事黎,橫掂1個月一次。。
今日得知原來輪住早會,所以要學幾句日文呢。。
教我個位同事中午終於返黎了,問題得以解決,太好了
但個肚一直隱隱痛,真難集中精神做野
好在同事包容下,必要時要sick leave
baby今日又ot, miss bb但無力見lu,做緊咩呢?
夜晚同b用line傾計計,同baby訴下苦咁
媽媽星期日就返鄉下了,p又要開始煮飯了
希望哥哥唔好返住啦。。
某人話唔知點同屋企人講。。。哈