慢慢可以豬豬到9點幾, good good
一醒左就去下格床揾BB, 哈哈
雖然知B今日要返屋企心有不捨, 但P明白的,
食完早餐去行山, 行到獅子亭, 大成功, 下次繼續GOGOGO!
返屋企按按, kiss kisss><
落街TEA, relax day
傾左2家姐的東東,嗯,P要慢慢好好地自我調節下,
really qqb, 令P又可以重新諗下個問題,
今晚係有進展的, good
買左DAILY東東~
B返左屋企, P唔慣呢, 嘻嘻
Mark six add oil oil!