yeah yeah, 又一個月啦
p入元朗找b, b遲左1min黎巴士站接p, 嘿嘿
之後同b去元朗廣場睇手機,拎背包,
p買左個豬包食,無b份,嘻嘻
探左小蕃茄,仲沒快高長大呢,
應該係b無俾飽飯你食呢,哈
再俾d耐性啦︿︿
p的愛車被打入了冷宮,傷心
睇黎要考慮將佢移師回鄉
今天有sweet sweet>< so yl and crazy bb><
食完飯b送完p上車車,去同frd looklin 飲野
btw so late back home!1點半呢!
p帶住忐忑的心情入睡,1點半收到b msg, 4點幾再醒
大壞蛋,臭洋蔥∼∼
不過朝早收到b相相,放心多了
PS,除左有黑幫搞事,
佔中據點有個賤精黃蟲斷正非禮示威者, 令人震怒! 下地獄吧!
|