佔中第二日,
怕交通受阻, 相信好多人都提早返工呢,
不過好采無遲到,
收工b同同事去左旺角,
早上先同p講話唔好四圍去, 但自己就四圍去,
真係呀, p想見b, 同去cc and 同學生市民打氣呢,
所以就去左揾b, 由家樂坊行到朗豪坊先揾到b,
真係有點嬲, 不過話完b就氣消了, 都明白的, 街到有咁多人~
現場坐陣, 同係電視上fb度聽同睇好不同, 令人有種切身的感動呢