又返工LU, B就請假去參與天後誕,
起初B話最多去睇, 誰不知原來去玩呢,
早知P都請假十卜Baby啦!!
返工唔忙, 月頭都唔忙啦, 哈哈
good good, btw so sleepy ne zzzz,
lunch帶左飯的, 但又臨時轉軚去Tea, 同Ting 慶生呢
繼續ZZZ, 到左5點半即閃人, 哈哈
回家嫂己做晒家務, P幫忙煮飯,
爸媽則在鄉下忙忙呢, 只要兩老能和睦相處便好了,
Baby 去食天后晚飯, bid bid, haha
多仔薑? funny and good^^
miss bb
明天買電話嗎?
|