睇黎P要及時打日記, 如果唔係好容易唔記得呢,
都係照常返工啦, 不過巧眼瞓呢, 點解呢呢,
可能唔忙又無得玩手機, 又唔俾做其它野啦,
不過依家比起以前的話, 梗係依家好D, 嘻嘻
今日有得上網買小米4啦, b幫p訂左部白色呢, super期待呢呢,
不過b的blue one就仲没有貨呢, 如果唔係就可以拎情侶機, 嘻嘻
準時收工, 回家幫嫂手煮飯洗碗^^
有時間做下自己野, quite good,
希望兩位大細路係鄉下聽話d la...希望...哈
同b傾電話, 主要傾日子呢, umum..haha..cc..thk thk..
|