| «‹ February 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | |
|
2010 年 10 月 22 日 星期五  |
開心死了~  |
分類: 未分類 |
我真係估都估吾到我會攞到獎'
好開心啊~
上年係典軍'
今年季軍...
進步左啊~
現時黎講'
我將會有3個獎牌"
一個前年'
一個上年'
一個今年'
呵呵~
前年既仲未俾番我地~

學我舅父話齋;
"我今日真係真係真係好開心!!!"
|
2010 年 10 月 12 日 星期二  |
呵呵~  |
分類: 未分類 |
琴日堅係搞笑'
夜晚8:00仲未沖涼...
已經瞓左'
瞓到11:00'
俾人嗌醒左'
跟住就到張翠瑩'
11點幾無啦啦打黎'
仲以為想傾電話'
原來咁鬼無聊'
打黎係叫我今日帶呀gem d yes card囉'
超囧...
11:45沖完涼'
勁精神囉'
同口啊媽講話要玩電腦'
佢吾俾囉'
話好夜喎-... |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 29 | »
|