argillgill
暱稱: Kawai`
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
1221-1223
1219
1216
11.24-11.26-11.28
11.7 ~11.16~11.21
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋

 

 
0802`-0810`

0802`
執野-
超級累的
之後去買書
超級重的
仲有兩本未買到
0803`
再執野
今日做上次live house黎沐恩錄影果集
可惜部接收器甘岩係星期五壞左!

0804`
今日醒左之後發現客廳有bee-
超級驚
我同妹著哂長袖衫都完全唔敢出廳
著長袖衫係因為怕bee會釘我們,好像有點傻=)
D貓不停在家跑跑跑去捉bee
但它們都不夠高吧=3=
晏左D就好似無左
晏就等N0W既人黎整接收器
等左3個半鐘
由2點等到5點半
爸番左黎之後
我就陪妹去左耀昌買幾本書
熱死了`
N0W還是看不到,
失望!
0805`
整天在家發毛
N0W還是看不到,
失望!
0806`
本身今日約左人交收
點知八號風球
成家係哂屋企同埋橫風橫雨
出唔到去-煩左成朝
妹推左呢個人勁多次
怕被[black list]啊`
之後落左樓下飲茶
本身今日N0W既人會再黎整機-
我諗今日都係唔黎架啦
S0,N0W還是看不到,
失望!
 0807`
今日去左mk拎c0n-[妹要補習,得我一個]
本身要拎埋阿妹個polo袋
但果個不負責的人病左又唔call番我
累我足足等左半粒鐘
之後去左SHATIN行下
去滿記食Lunch
去log-on counter買左個筆袋=)
又去左citysuper買左包糖
之後不停行
五點幾爸join我們番大埔
去左大中
買左電話-
km710[黑色]
其實我覺得白色令D
但我不嬲都用白色,想轉下
N0W還是看不到,
失望!
0808`
今日去左補習
我又是不太明白
囡上了什麼什麼郵輪-
missU<3
之後同爸去飲茶
爸話部新電話好似有問題
點都要我出左問下
其實一定唔會換囉,根本就冇問題
妹又去唱K
我自己去既話,D人點會換比我='
準備入去之時
遇上了小琳和聰
佢地陪我-ya
問完就和他們行
他們在選present 4 sy-
行左好多地方
都無收穫囉-
係大眾遇上包和思婷
他們都傻了,喪笑囉咩事
笑點低=)
之後就番家
晚上睇奧運開幕
超級超級的正-真的超級成功
小方講左好多野
好掂好掂!
yayayaya-
N0W還是看不到,
失望!
0809`
今日N0W的人又來了[來這麼多次,也記得地址了吧]
很快就整完了-不足十五分鐘
那我為什麼因為他那十多分鐘而甘早起身
之後睇奧運女子射擊
輸`
之後睇舉重
陳燮霞得了中國第一金-YAYAYA`
下午出了沙田,
再去滿記食野
之後就行下,入左SNOOPY公園行-哈
逼媽買玩具給我和妹-賤
出9龍
不停的睇奧運

游水項目不停的小方
HIGH死了
小方好勁
比克勤,DO姐,仲有果D體肓人讚
再一次HIGH死
N0W好了-
0810`
今日經常睇奧運
我醉愛的體操
好掛念從前的日子
還有我很愛看的跳水
郭晶晶同吳敏霞很棒-N0.1
之後就睇游水和舉重等等
CHINA & HK IS THE N0.1!!!

 

 

 
 
 
 
刊登時間:2008-08-10 09:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]