0712` 討厭的跟風鬼- 跟夠沒有 醉憎人跟風囉唔該 之前又扮哂野問人有冇其他款其他色 又話唔想同人一樣啦唔想跟人啦` 之後就買同款同色 跟到足! 仲要夠膽當住我地面sh0w出黎 -s0 cheap- 0713` 今日早上媽無端端的嬲爸- 其實係佢錯囉 爸哄番佢佢仲要唔理人-哼 之後晏就 有人黎拎貓! 好唔捨得- 個人仲帶左佢隻貓過黎 哈`隻貓都係我地比佢既 傾左好耐的啊=) 0714` 今日好開心- 今日早上約左包 點知佢唔記得拎手冊 之後我撞到小雯同寶婷 S0就同佢地一齊番 整整下包同美婷都跟上了 但係我地果時遲到架啦 番到去見到好多同學囝走 原來他們唔記得左帶野0r冇簽名 真係唔知個miss咩事 好黑人憎- 之後晏就同妹出左去賣書 勁少錢囉咩事 得百幾蚊 之後去報補習 即時用webcam影相+整證 好醜呢 跟住我地出左mk 狂掃貨 YAYAYAYAYAYAYAYAYAYA! 買左幾百蚊野 之後五點幾過信和搵爸睇錶 爸走 跟住又同妹去瓊華影貼貼-
妹唔知點解超級囍那張眼鏡的` 影完就去銀行中心搵爸媽 去買錶 正 I♥SEIK0 我一定要好好好珍惜啊 我的第一隻貴錶 超開心超開心超開心超開心超開心超開心=) 之後去食反跟住爸同我地去買衫 SHARP 之後番家* -完-