| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

| 0629`~0704` |
0629`
今日係小雯生日啊-]
晚上番左學校睇sh0w`
無線音樂台LIVE H0USE!
雖然冇左PAKH0同鄭融果D
但那個PEC0又不錯啊=)
唱歌都幾好聽
才華型的`
之後我地沐恩隊BAND超正斗-
林欣桐唱得超好呢`
YAYAYAYA=)
之後有李卓庭
我以為佢好C00L架`
原來佢都0K NICE的`
C00L的表面只是她的IMAGE-
之後就到我醉愛的正正高皓正`
0MG!瘋狂左囉
佢真係令囝到爆
我死啦`{諗番起都笑}
呀呀呀呀呀呀呀呀-
握到手!
佢又NICE又令囝,真係痴線啦
我愛上佢囉唔該`
之後佢同左囡地影相
我影唔到呀`BUT算吧-
見過握過手我已超滿足=)
佢又專登擺左個牛角手勢比我影相`
痴痴痴左啦=)
我一定訓唔著架-
真係HIGH足成晚`
ZAC!
整係係電視聽到佢把聲,個心都軟哂!-
0630`
阿正今日係東張西望MC!
YAYAYAYAYAYAYAYAYA-
0701`
呢幾日都L0GIN唔到Q00ZA!
連煲左6集{溏心風暴}
本身煲劇沒問題,
但{溏心風暴}真的很激-
0702`
今日聽果個唔知咩TALK
之後又咩招募會`
無聊!!!!!!!!
番到屋企再煲2集{溏心風暴}
之後6點去教院排舞
在5分鐘內話取消又話繼續
太耐冇跳舞了`
要努力啊=)
累-
明天要入CAMP了
我一定累死呢!
0703`
今日早上著住超醜的GG運動衫+BLUE JEANS+白波鞋睇時事問答
好醜啊`
出發前
我地分左小隊去食野同買物資
茹茹愛{ 成仔記}!?-
之後去買野`大家都好慢呢!
遲左番去+OUTBUD
我這個隊長真失敗的
之後出發去CAMPSITE
SITE門口果D蟻咩基因`-我地係架車個WIND0W望出去都望到!仲要好大粒-
我地要同第二D人共用CAMPSITE!
真不方便-3-
我地擺低D野之後就搭輕鐵出去定向`
我真的累斃了+熱死了
辛苦了後就回C0NFERENCE R00M整隊章
我整的超美呢-XD
其實隊隊不錯啊-
之後就開始預備BBQ
透爐的工作怎可能交給我呢!?-
食野`
有隻蚊FLY左入我個F00DB0X度
DIRTY呢!
仲好恐怖
好在MISSF0NG幫我整走佢`
MISSF0NG話我唔同左,
佢話我好似講野好得意,個人好似傻傻地
我哪有?一向都是差不多-3-
BBQ後之後沖涼
好討厭在外沖涼
之後同丫甘,AMANDA,小琳,MISSF0NG傾計-
丫甘SMS多得很=)
同丫甘,AMANDA,小琳傾到兩點多`
同小琳傾到四點*
傾D{8婆野}真的HAPPY!
爽∼
0704`
7點起身`累
MISSCHAN問係邊個值日`
我話係我啦`\之後佢話要帶早操
0MG!
超醜的-
之後開始整野食
整早餐同午餐
主要交比隊員做-懶`
食自己隊的傑作
食完之後我同小琳就走LU-
其他GG就同MISS去下一站
MISSF0NG好緊張我地會唔識去赤柱`
但我地真的有點亂
0K怪的-
拎住份MAP係度睇-
搭左醉少兩個鐘頭車先到
去到食左好少野之後傾下計
之後就話去赤柱墳場`
我,小琳,聰被遺留在惠康
居然係冇人知
去到墳場完全冇野做過
之後就搭旅遊巴番校`
我累到死了!
|
| 刊登時間:2008-07-04 11:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 83 | »
|