| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 0621`~0622` |
0621`
今日是中國氣節中的[夏至]
天氣熱得不得了=(
今日出左mk
狂買野`
伍家慧!我確實認為李是[購物狂]
李怎可把銀包的錢用剩三分一!?-
還未把交通費計算在內
瘋狂購物後
爸和我們買衫啊
謝`我囍呀=)
----------------------------------------------------------------------------------
今日晚上番到家,
給我發現了一顆星在月亮旁邊
我就立刻和妹,爸,媽講
我:[媽!李睇下,月亮隔離有粒好閃既星啊`]
媽:[近排佢成日都係個月亮隔離架!]
我:[真架!?-甘我要為佢取個名呀!]
妹:[痴左]
我;[粒星成日痴住個月亮,佢要叫咩名好呢!?-]
媽:[叫{隨光}啦,佢成日跟住個月光丫]
我:[哈`好啦,我諗起人名{徐光}呀]
妹:[我都係呀`笑死左]
爸沖完涼出黎
我;[我頭先話要同岩岩比李睇果粒星改名,媽咪話叫{隨光}喎]
爸;[嘩`呢個名唔得喎]
我;[唔係丫`好得意呀]
爸;[呢個名{除光}有D三級啊!]
---------------------------------------------------------------------------------
哈=)唔知[隨光]係咪真係日日都會係月亮旁邊呢!?-
定係媽亂吹呢!?-我聽日再睇下先`!
0622`
今日見不到[隨光]了`我想是媽亂吹的!
|
| 刊登時間:2008-06-22 10:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 83 | »
|