| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 0525-0526` |
0525`
5點幾同爸媽,妹去左沙田搵姑媽
跟住出左屯門
係屯門市廣場既icefire買左個0utd00rs`
喜+囍!
之後去飲,
家姐結婚啊{堂家姐}
本身又話一家人食餐飯
點知去左先發現開左間房仔
家姐著哂婚紗甘
好彩我都無咩失禮人ja`
阿哥飲醉左{堂阿哥}
要人揹番屋企
家姐個老公又係孖生架喎
甘我同妹又係,
甘兩邊都有呢d基因
甘家姐咪好有機會生孖胎l0!?*
間酒樓有點問題l0`
明明食大蝦架ma,
廚房整錯左佢就求其拎白卓蝦出黎
之後醉尾應該係食美點雙輝架ma
佢居然拎壽包出黎
意頭勁唔好囉
人地話{年年有今日}先食壽包架ma
醉後希望家姐生個可愛爆既b啦
同埋同老公開開心心啦
0526`
今日珊話係佢同奶媽既日子=)
今日h0me.e考試
thsssssss鋒一早就做好張ws!仲要print埋出黎*
我好似整到好亂甘
我真係煮到想喊架
又熱又成日比d油彈到
一路煮我一路驚自己會暈囉
個個都整得唔錯呀
我果個chicken wings好咸呀`
=(我阿媽話0k,但我覺得真係咸囉
放學本身要精修班,sir居然病左
又唔早說,整到我地等左甘耐`
有d相呀`photo.qooza.hk/argillgill
|
| 刊登時間:2008-05-26 11:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 83 | »
|