| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 0519‵ |
醉近都唔知屋企部router有咩問題,
個個星期五六日都上唔到網`
係我醉空閒,醉想玩電腦既時候就會甘-p00r*
今日好好好開心
整天都high爆
第一二堂chem堂`
試圖超認真上堂,可惜失敗
chem堂真係好悶呢咩事`
之後ce有得睇drama
個個以為珊尖叫係笑點!但其實佢係比mak嚇親囉`
包扮大佬扮得好似,miss話佢做番自己
其實佢不知幾好人架,miss對佢有誤解了
之後chin堂`
大家都已經把心機放左係eng drama度啦`
無人有心聽miss lung講野囉-
五六堂eng`
落去hall 綵排drama
好搞笑呀10 indians*
肥down真係好得意呀做得`好活潑囉
笑死左`佢地戴左d道具真係唔係太認到係wh0啊`
lunch,落大雨
係學校食{其實近來都係}
第7堂都係eng
d主角換衫了`
好掂掂掂
思婷好man囉我想講{男仔都讚佢呀}
聰好索囉咩事
化哂妝著埋裙既佢簡直索過不少女生呢
包好成熟啊`但美=)
丫思話佢套衫好醜
唔係姐!不知幾可愛`{佢話自己唔係可愛路線,係成熟路線的=}
細茵都好得意丫`
2點28分默哀了三分鐘
其實我覺得我地默左唔只三分鐘,不過無所謂啦
默哀係反思既時間,長左只係想得更多,領悟到更多`
落左hall drama performance
3A做得好啊`個白雪公主好好笑`好搶囉
之後3D,同我地一樣做SNOW WHITE*
3E我地睇唔到,因為我地要Ready了`
我地3B出場啦`我一直覺得我地有好多笑點架喎
點解無人笑架`ONLY比梁峻奎呢隻MONSTER搶左鏡!
聰跳lemon tree都幾放呀`{0k姣=}
但幾成功呀*I L0VE 3B!`
3C其實都唔錯`
之後頒獎-
拎第二呀我地`
YA!好開心
完左番左課室睇miss錄我地既performance
笑=)
之後係拎d道具黎課室影相
美婷發火呢!`
同包換完衫後就去SU room報sing con
唱conplicated!
本來包話有人同我地夾band
but佢唔想比人聽到佢sing`
so都係用番Midi算了*
睇緊法證啦`happy=)
到photo.qooza.hk/argillgill睇相吧`
|
| 刊登時間:2008-05-19 09:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 83 | »
|