| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 0331`0401` |
0331`
今日係假後第一日留學
真係好唔慣
訓得太少時間s0對眼紅哂
要滴眼藥水補救=)
番到學校就狂做埋未做既功課
haa`個個都好趕呀
之後好順利甘上左chem中文英文!
lunch去左hall同pm們食
惠瑜燕芬戴嘉明去完camp之後曬到黑哂
好似好辛苦甘
之後練下Assembly既野`
本身m!ss話唔洗上堂
整到我同家浠咩都係準備
上到去課室得番4個字上堂
好無謂囉={
之後assembly
係後台狂傾計*
瑜一手編排既drama好成功啊
其實我今日先係第一次睇咋
好笑啊`扮何鳳英
到我要出去講野
其實原來都唔驚既
可能我已經括出去了=)
同埋我好少望f.3
唔係好想比識既人影響到
我驚我會笑啊`
尚算成功吧`
之後再睇埋下一part既drama
燕芬扮快譯通好似呀`
台下0k大反應=)
完assembly前所有pm係後台大嗌{ pm}
完了!
0401`
今日係愚人節啊`
愚人節快樂!
今日比瑜{ 愚}了`
佢話{ 今日要pm}
我話{ 今日!?哦`好丫`}
佢話{ 愚人節快樂!haa*}
哈`我以為真係要t!m=)
今日成日都0k的
無咩唔開心既事發生`
|
| 刊登時間:2008-04-01 11:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 83 | »
|