| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 0310` |
今日係星期一`
早上好眼訓呢
琴日為gg既meeting煩左成日
所以起身時有點頭痛
第一堂係phy
已經訓了`
之後eng`
chin`
出現左{ 漢堡神偷}呢個名詞
之後就係兩堂maths堂`
D男仔係哂我後面果個位度捉棋
慢慢吧`阿sir好似盲左甘勁耐都睇唔到
完全唔知佢講乜
加上第二堂要quiz
我梗係要溫溫吧!-
個quiz有點難度的
Joyce同我傾計比阿sir話
希望不會好大件事啦︴
lunch之後係ged堂`
miss晏左黎
全班不停傾計
梁栢朗好變態呀={
居然咀Stephy 既yes卡`
之後無聊地上堂
上埋ce`
放學後去gg
我煩左成日既事要發生啦〝
我sharing完之後就玩有口難言
amanda好投入
之後小隊比賽
我個小隊得番我一個咋`嗚
5點幾走得啦‵
好多功課未做呀
要努力唷′』
同親愛的阿豆拍照︴〝
 
 
|
| 刊登時間:2008-03-10 09:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 83 | »
|