| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 0308` |
今日約左囡`小雯`寶婷`出左長沙灣買布整袋
好早就起左身
好攰`
之後阿妹話去睇波
甘我地就一齊出去火車站
囡先到`我去搵佢既時候比佢見到我個妹
好索嗎!?`我諗誇張左
之後去到長沙灣狂兜黎兜去
搵極都搵唔到miss講果d布舖頭
行過好出位既坤記`
買左白糖糕同紅豆糕食
超級正
小雯好孝順丫
專登買一件白糖糕請阿媽食
之後不斷的兜
囡就打比kai子佢地問佢地係邊
之後就約埋一齊去買`
買布中途黎左好多人
{包仲欣`麥沛婷`張海珊`陳家浠`曾思揚`etc}
原來d布係甘貴架`
可能係我個袋既design有問題吧
我買左好多碼呀
買80-89蚊
之後就同囡n小雯去左西9龍之後
就帶左寶婷去地鐵站`
唔使擔心我喎`長沙灣我都0k熟架
誇d講句:::我係果度大架`{maybe誇左少少,但係都差唔多=}
之後我就上左我阿婆屋企
上到去同琳琳睇碟
睇飛輪海既新碟mv同製作花絮
大東很型呀
過左陣就好多人都黎左
我地一大班人就落去飲茶
之後上到去
就無端端狂畫畫
感覺有少少畫家`

唔係太知係咩黎‵但係好得意


順表妹既要求,我跟住個飛輪海既卡通puzzle畫左出黎`
都0k攰`
仲畫左隻史迪仔!

|
| 刊登時間:2008-03-09 02:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 83 | »
|