| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 0306` |
今日第一二堂都係英文`
都0k既過得
之後落左mmlc上hist
唔夠位坐
同我親愛既小琳坐一張chair
阿思不停用小畫家畫三眼仔
傻小琳居然把樽水放左係人地既枱
但係跟左我去坐=)
之後係math堂`
人地隔離班教到第9課末啦
我地先岩岩先教第8課
alan lo真係要教快點了
跟住兩堂phy
教新書`
都幾好玩
同小雯講開幫仔女改名既問題
佢話我如果嫁番個姓伍既
一定要叫{伍五誤}xD`
仲有話改個仔個名叫{打我}
老師問野果時叫:{打我}
=)
之後Lunch去左康味館
跟住兩堂係d&t
又畫圖`
好難畫呀
我畫到錯哂
小雯`真係畫夠5個圖就有10分架啦,你都不是好勁姐`=)
最尾得一堂中文`
延續埋上次既梁啟超文章
0k悶的說
放學要pm`
次次pm完都好攰囉
許惠瑜`你好了吧,笑到皺紋都出黎啦`
3月31號要搞高form週會
唔知搞咩野好
勁嘈甘傾左好耐
6點先走人啊`
今天攰死了!*-
|
| 刊登時間:2008-03-06 10:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | ... | 83 | »
|