| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 0312` |
今日係day2`
頭兩堂係maths
0k悶的說
不停同joyce同馬宗信傾計
梁栢朗超煩的玩釘
仲要笑得好奸
整到我好不安囉!*-
小息同囡傾左陣
之後就係hist堂
用心甘聽左一陣
之後就眼訓lu
跟住就係home.e堂
今次整pizza`
黃健鋒搓麵粉搓左好耐呢
整到隻手污糟哂`苦了他呢
一路整一路肚餓
途中偷食左好多食材
整左出黎都0k喎!
3 2 1
勁快食哂!
思同小雯個pizza係鴛鴦架
一邊勁多芝士一邊冇乜芝士
之後lunch去左康味館食
跟住就係Pth,eng,chin
0k快的過了`
__________________________________
番到屋企同小琳msn`我sd左首{ 梁山伯與茱麗葉}比佢
我地講起唔知點解播呢首歌會用孫耀威既土相囉
笑死左`=)將佢一直係我地心目中既令仔形象毀滅左
他是老孫嗎 !?′

{ 老孫與梁山伯與茱麗葉}‵三人行
實在太好笑啦!
|
| 刊登時間:2008-03-12 09:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 83 | »
|