| 人氣:8068 |
|
鏡
2008 年 11 月 21 日 星期五... 晴天 天天都無聊到玩鏡子照人 很無聊呀 靈哥哥一照就比呀sir捉呀 唔係我幫佢照下個黑版 佢有排企la 唉 lunch係度射蜜蜂 慘 可悲 可憐 你跟我一樣可憐呀,蜜蜂
鏡鏡鏡鏡鏡鏡鏡鏡鏡鏡 照出了什麼 反射了什麼 現在我連運用文字都不能表達自己的情感了 算了 無話可說 我還是如此一個只懂乞求別人又不負責任的小混蛋 2008-11-21 07:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||