一直以為就算昨天唔可以出夜街都可以開開心心咁在下午跟呀喬行街
原來依家先發覺是不行的
他很好我對我真的很好,,只是我.....
佢知道我最鐘意既公仔就係鬆弛熊,,
佢已經特登攞哂佢成副身家,陪我出去行鬆弛熊的專門店諗住買個俾拎返屋企攬,等我日日都可以攬住來訓教,但係直到我行到間店門口,我發現自己不想要佢送俾我既野,我仲好想即刻閃走,我才發現原來我不太重現佢的存在,我可能一可始只覺他對我好好,我唔可以拒絕,就這樣才一起,我又唔想令佢唔開心,最後唯有是但間左隻熊囉,呢隻熊好得意嫁---------------------------------> 
依家我成日都攬住隻熊~但卻記不起佢
我懷疑我自己依家好討厭佢,但又說不出口,我已盡量對他冷淡,令佢明白
但他不明
到現在,我竟然特登熄電話唔開msn來避佢
但佢到依家仍然不知道,不知他是真唔知定假唔知,亦冇興趣再理他了
佢沒有做錯,只是我錯
我恨收了佢既禮物,我更恨當初要同佢一起
|